7 грудня відбулось друге пленарне засідання першої сесії Деражнянської районної ради під головуванням голови районної ради Віталія Сідлецького.
На порядок денний були винесені питання, які необхідні для подальшої роботи депутатів – затвердження Регламенту Деражнянської районної ради, обрання секретаріату, утворення постійних комісій, обрання їх голів та членів комісій, затвердження Положення про постійні комісії, утворення президії та затвердження Положення про президію районної ради сьомого скликання.
Депутати одноголосно затвердили Регламент Деражнянської районної ради. Також було обрано секретаріат сесії ради, утворено п’ять постійних комісій та затверджено Положення про комісії. У чотирьох комісіях визначено склад комісії та її керівника. Лише в комісії з питань планування бюджету і фінансів не обрано голову та перенесено це питання на розгляд наступної сесії.
Таким чином головами комісій обрано:
З питань регламенту, депутатської діяльності, етики, дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, зв’язків з об’єднаннями громадян та засобами масової інформації – Івасишену Людмилу Василівну (політична партія «За конкретні справи»);
З питань охорони здоров’я, освіти, культури, молоді, спорту та соціального захисту населення – Дидову Мирославу Владиславівну (ВО «Батьківщина»);
З питань агропромислового комплексу, промисловості, транспорту, зв’язку, розвитку підприємництва та земельних відносин – Христіна Руслана Станіславовича (Аграрна партія України);
З питань житлово - комунального господарства та управління об’єктами спільної власності територіальних громад району – Яковлєва Юрія Володимировича (БПП «Солідарність»).
Під час засідання утворено президію та затверджено Положення про президію районної ради, яким визначено, що до її складу входять голова ради, його заступник, голови постійних комісій та голови депутатських груп і фракцій.
Після закінчення пленарного засідання голова районної ради з нагоди Дня місцевого самоврядування нагородив кращих працівників місцевого самоврядування Почесними грамотами районної ради.
|